header

Aktuelle svar på dine spørgsmål til bestilling og levering

Efter at myndighederne har lukket fitnesscentre i mange lande, har vi registreret en betydelig højere efterspørgsel i vores online shops.

Den kraftige stigning i efterspørgslen lægger et massivt pres på vores nuværende kapacitet i de forskellige afdelinger.

Samtidig har vi truffet foranstaltninger for at kunne garantere vores medarbejderes sikkerhed. Det medfører, at bearbejdelsen og forsendelsen af din ordre tager længere tid end normalt.

Vær opmærksom på, at der for tiden kan opstå forsinkelser på mellem 2-14 hverdage.

FAQ Covid 19: Kontakt & levering

1. Kan jeg bestille som jeg plejer?

  • Online: Du kan som altid bestille online og få din ordre leveret på din adresse. Der kan dog være længere leveringstider pga den aktuelle situation.
  • BUTIKKEN: Butikken holder åbent som normalt fra 10-18.00 alle hverdage og lørdage fra 10-16.00. Du kan teste, prøve og købes vores udstyr i vores fysiske butik. Du bedes dog medbringe mundbind. Du kan også altid kontakte os på 38 28 10 80 eller sende en e-mail til kbh@fitshop.dk

2. Er visningen af „ på lager“ på hjemmesiden aktuel?

  • Vores hjemmeside viser aktuelt, om varen er på lager. Er varen udsolgt, oplyser vi et tidsrum, hvor varen forventes på lager igen.

3. Kan jeg stadig bestille og få leveret store fitnessmaskiner?

  • Ja, udstyr som løbebånd, romaskiner og crosstrainer leveres stadig af vores speditionspartnere. Vi arbejder på højtryk for at overholde de normale leverings- og servicestandarder. Vi beder om forståelse for, at det aktuelt på trods af vores medarbejderes store indsats kommer til længere leveringstider og produkter på kort sigt ikke er til rådighed (hvilket oplyses på hjemmesiden)

4. Hvornår modtager jeg min ordre?

  • Aktuelt kan der opstå forsinkelser under behandlingen og leveringen af din ordre, hvilket vi undskylder meget. Tak for din forståelse.
  • Aktuelt kan ordrer være forsinket mellem 2-14 hverdage.

5. Kan jeg forfølge min ordre?

  • Når din ordre er pakket og klar til afsendelse modtager du en e-mail. Alt efter, hvilken partner der transporterer din vare, modtager du et sporingsnummer og sporingsinformation.
  • Vores speditionspartner aftaler før leveringen via telefon eller sms en leveringdato med dig. Her kan du ligeledes aftale, at varen må stilles.

6. Hvordan kan jeg kontakte Fitshop?

  • Butikken holder åbent som normalt fra 10-18.00 alle hverdage samt lørdage fra 10-16.00 Her kan du få personlig betjening og vejledning til køb af fitness- og træningsudstyr. Du kan også altid kontakte os på tel. 38 28 10 80 eller send en e-mail til kbh@fitshop.dk 
    Se vores åbningstider her

7. Hvor leveres min ordre?

  • Alle vores partnere forsøger at minimere kontakten til dig ved levering af pakkerne pga den aktuelle situation. Dette er en del af regeringens midlertidige krav om at holde afstand for at bryde smittekæden.
  • Varer, som leveres med vores speditionspartner, leveres kun til fortovskanten.

8. Vejledning, hjælp og spørgsmål

  • Du kan ringe til os fra mandag – fredag mellem kl. 8-18 samt lørdag fra kl. 9-18 på tel. 80 90 16 50 eller send en e-mail til info@fitshop.dk
  • Da vi også er nødt til at reagere internt på den aktuelle situation, kan vi i øjeblikket ikke opretholde det vante serviceniveau. På grund af den meget store efterspørgsel bør du forvente længere ventetider i vores hotline samt på andre kontaktkanaler.

9. Tekniske spørgsmål og reklamationer

  • Har du tekniske spørgsmål eller vil du reklamere en vare, kontakt os på tel. 80 90 16 50 eller send en e-mail til info@fitshop.dk

Vores medarbejdere arbejder utrætteligt og vi gør alt for at sende din ordre hurtigt og samtidig besvare dine spørgsmål i løbet af kort tid.

Vi beder om din forståelse, hvis du lige nu er en af de mange, der oplever forsinkelser!

Pas godt på dig selv.

Med venlig hilsen
Dit Fitshop-Team

motionsredskaber
Prøv redskaberne personligt i butikken nu!
66 butikker i hele Europa og også i København
Europas Nr. 1 inden for træningsudstyr til hjemmebrug
66x i Europa