header

Aktuelle svar på dine spørgsmål til bestilling og levering

 

Covid-19 har påvirket os som virksomhed på flere planer. Læs herunder, hvordan det påvirker dig som kunde:

Grundet den lange periode med nedlukning, har vi oplevet en kontinuerlig kraftig stigning i efterspørgslen på fitnessmaskiner og -udstyr, hvilket har lagt et massivt pres på væres nuværende kapacitet i de forskellige afdelinger.

Derudover tog det os førhen et par måneder at få en container med lageropfyldning fragtet til lageret, hvor det nu, efter covid-19, tager op imod et år. Vi jonglerer derfor for tiden med at bestille i væsentligt større mængder ad gangen men samtidig at sikre, at vi har plads til de store lagerbestillinger, når de ankommer.

Samtidig har vi truffet foranstaltninger for at kunne garantere vores medarbejderes sikkerhed. Dette medfører, at bearbejdelsen og forsendelsen af din ordre tager længere tid end normalt.

Vær derfor opmærksom på, at der for tiden kan opstå forsinkelser på mellem 2-14 hverdage.

 

FAQ Covid-19: Kontakt & levering 

1. Er visningen af „på lager“ på hjemmesiden aktuel?

  • Vores hjemmeside viser aktuelt, om varen er på lager. Er varen udsolgt, oplyser vi et tidsrum, hvor varen forventes på lager igen.

2. Kan jeg stadig bestille og få leveret store fitnessmaskiner?

  • Ja, udstyr som løbebånd, romaskiner og crosstrainer leveres stadig af vores speditionspartnere. Vi arbejder på højtryk for at overholde de normale leverings- og servicestandarder. Vi beder om forståelse for, at det aktuelt, på trods af vores medarbejderes store indsats, kommer til længere leveringstider og produkter på kort sigt ikke er til rådighed (hvilket oplyses på hjemmesiden)

3. Hvornår modtager jeg min ordre?

  • Aktuelt kan der opstå forsinkelser under behandlingen og leveringen af din ordre, hvilket vi undskylder meget for. Og du skal have mange tak for din forståelse.
  • Aktuelt kan ordrer være forsinket mellem 2-14 hverdage.

4. Kan jeg følge min ordre?

  • Når din ordre er pakket og klar til afsendelse modtager du en e-mail fra Sport-Tiedje (Fitshop er en del af Sport-Tiedje Group). Alt efter, hvilken partner der transporterer din vare, modtager du et sporingsnummer og sporingsinformation.
  • Vores speditionspartner aftaler før leveringen via telefon eller sms en leveringdato med dig. Her kan du ligeledes aftale, at varen må stilles.

5. Hvordan kan jeg kontakte Fitshop?

  • Butikken holder åbent i tidsrummet 10:00-18.00 alle hverdage samt lørdage i tidsrummet 10:00-16.00. Her kan du få personlig betjening og vejledning til køb af fitness- og træningsudstyr. Du kan også altid kontakte butikken på tel. 38 28 10 80 eller sende os en e-mail på kbh@fitshop.dk 
    Se vores åbningstider her

6. Hvor leveres min ordre?

  • Alle vores partnere forsøger at minimere kontakten til dig ved levering af pakkerne pga den aktuelle situation. Dette er en del af regeringens midlertidige krav om at holde afstand for at bryde smittekæden.
  • Varer, som leveres med vores speditionspartner, leveres kun til fortovskanten.

7. Vejledning, hjælp og spørgsmål

  • Du kan ringe til os mandag – fredag kl. 8-18 samt lørdag kl. 9-18 på tel. 80 90 16 50 eller via e-mail til info@fitshop.dk
  • På grund af den meget store efterspørgsel bør du forvente længere ventetider i vores hotline samt på andre kontaktkanaler.

8. Tekniske spørgsmål og reklamationer

  • Har du tekniske spørgsmål, eller vil du reklamere for en vare, kontakt os da på tel. 80 90 16 50 eller send en e-mail til info@fitshop.dk

 

Vores medarbejdere arbejder utrætteligt, og vi gør alt for at sende din ordre hurtigt og samtidig besvare dine spørgsmål i løbet af kort tid.

Vi beder om din forståelse, hvis du lige nu er en af de mange, der oplever forsinkelser!

Pas godt på dig selv.

Med venlig hilsen
Dit Fitshop-Team

 

motionsredskaber
Prøv redskaberne personligt i butikken nu!
66 butikker i hele Europa og også i København
Europas Nr. 1 inden for træningsudstyr til hjemmebrug
66x i Europa